controleurs zijn uitgebreid

Donderdag, 25 mei 2017

Goed nieuws we hebben weer 2 nieuwe controleurs er bij gekregen onze team bestaat nu uit 9 controleurs, deze mensen doen dit vrijwillig. De controleurs zijn "gewoon" burger dus zij hebben geen opsporingsbevoegdheid. Wel mogen zij iemand vragen stellen en de gegevens van de sportvisser noteren. Daarnaast mogen zij bij het constateren van een overtreding als vertegenwoordiger van de vereniging of federatie deĀ visdocumenten innemen. De VISpas (bewijs van lidmaatschap van de uitgevende vereniging) en de lijst(en) van wateren blijven namelijk eigendom van de vereniging die deze documenten heeft uitgereikt. We hopen dat iedereen aan de regels houd en ook dat iedereen een fijne vis periode heeft.