Viswater

Schinkelpolder

Schinkelpolder:

Schinkelpolder

In het Schinkelpolder gelegen tussen de Jac. Takkade, Ringvaart, Bosrandweg en Oosteinderweg, waarvan de oppervalkte ongeveer 2.250.00 ha bedraagt.

Oosteinderpoelpolder

Oosteinderpoelpolder:

Oosteinderpoelpolder

De Horntocht, de Machinetocht en de Middentocht, Waarvan de oppervalkte ongeveer 60.00.00 ha bedraagt. De waterpatij, (Zwanenmeer) gelegen nabij de kruising van de Machinetocht en de Middentocht is het verboden te vissen voor niet leden van Vislust.

Horn en Stommeerpolder

Horn en Stommeerpolder:

Horn en Stormmeerpolder

De Molentocht tussen de voormalige spoorbaan en het gemaal, de Spoortocht, de Wilgertocht en de Mendeltocht, waarvan de oppervlakte 1.50.00 ha bedraagt.

Buiten polderverband

Buiten polderverband:

Buiten polderverband

De molenvliet, alsmede de wateren, grenzend aan de stormmeerkade te Aalsmeer tussen de Aalmeerderweg en de Stormmeerweg, en het boezemwater, gelegen langs de pontweg tussen de Oosteinderweg en de Ringvaart, waarvan de oppervlakte ongeveer 4.25.00 ha bedraagt.

Sierwateren van Aalsmeer en Kudelstaart

Sierwateren van Aalsmeer en Kudelstaart:

Sierwateren van aalsmeer en Kudelstaart

Oosteinderpoel

Oosteinderpoel:

Oosteinderpoel

Gelegen tussen de Jac. Takkade, Ringvaart Haarlemmermeer, Potweg en Oosteinderweg en voor zover eigendom van de gemeente Aalsmeer of de Vereniging tot Behoud van Natuurmonumenten.

Bijzondere bepalingen

Het is verboden binnen de balken  te vissen.

Zwanenmeer

Zwanenmeer:

Zwanenmeer

De waterpartij, gelegen nabij de kruising van de Machinetocht en de Middentoch is  vissen verboden behalve voor leden van A.H.V. Vislust te Aalsmeer

Westeinderplas

Westeinderplas:

Westeinderplas

Het is verboden te vissen  in de grote en de kleine poel, behalve als u in bezit bent van een  jaarvergunning en dagvergunning Westeinderplas.

Het is verboden te vissen in de fortgracht
het is verboden de hele jaar nachtvissen