70 Jaar vislust Aalsmeer

Maandag, 29 april 2019

Nog niet vol geboekt u kan nog inschrijven.

Geacht Lid,
Dit jaar bestaat onze visclub 70 jaar, en om dit te vieren is op de algemene leden vergadering besloten om hier aandacht aan te besteden. Ingestemd werd met het voorstel om met zoveel mogelijk mensen gratis  een dag te gaan vissen. Dit gaat gebeuren op Zaterdag 31 Augustus en wel op de visvijvers van ‘t Mun in Appeltern.(Gelderland) Meer informatie kunt u vinden op de website www.munappeltern.nl. Op deze site kunt u informatie vinden over de regels die aldaar gelden en de routebeschrijving. U bent welkom vanaf 08.00 uur en er kan tot 17.00 uur gevist worden. Voor de lunch en een natje en een droogje wordt gezorgd.

Het adres is Molenstraat 10 Appeltern. Tel.nr.0487-541445.
Rijdend vanaf Aalsmeer is dit iets meer dan honderd kilometer, de route beschrijving kunt u vinden via hun website. Deze kunt u openen op de volgende manier: open Google, in het zoekscherm tikt u ‘t mun visvijvers in daarna kunt u kiezen naar route of website.

Er zijn totaal 8 visvijvers en een rivier. In vier vijvers kunt u vissen op forellen en/of zalmforellen, in de avonturenvijver op drie soorten steuren, albino meerval drie soorten karpers en twee goudkarpers en in de rivier op verschillende soorten witvis. Alle vijvers zijn door de visclub afgehuurd waardoor er plus/minus 250 personen meekunnen dus helaas kan niet iedereen mee. Daarom is het noodzaak om zo snel mogelijk hierop in te schrijven tot veertien dagen na het ontvangen van deze brief. Dit kunt u doen op onze website www.vislust-aalsmeer.nl pagina “jubileumdag”
U dient dan vijf dingen in te vullen:Wij zien uw inschrijving met belangstelling tegemoet en wensen u een fijne visdag toe en tot ziens op t,Mun,
Het bestuur van Vislust.