Vislust – kabeljauwvissen donderdag 9 mei (Hemelvaartsdag) of op donderdag 6 juni

Woensdag, 17 april 2024

Vislust – kabeljauwvissen

donderdag 9 mei (Hemelvaartsdag) of op donderdag 6 juni Vol!!!!!

Beste leden.
 HV Vislust biedt de unieke gelegenheid tegen een zeer gereduceerd tarief een dag op kabeljauw te vissen op de Noordzee. Een dag kabeljauwvissen op de Noordzee vanuit den Helder kost normaal € 115 per dag maar kost nu slechts € 70 per dag. Een korting dus van 40% ! En, deze prijs is zelfs inclusief het aas.

Het kabeljauwvissen vindt plaats vanuit den Helder op donderdag 9 mei (Hemelvaartsdag) en op donderdag 6 juni Vol vanaf de boot “Het Nieuwe Diep” van schipper Cees Pronk. Een ervaren schipper met een uitstekende visboot waarop 12 vissers mee kunnen. Zie website https://www.denieuwediep.nl/ waarop veel info te vinden is. Er is daar de mogelijkheid om gratis te parkeren. Afvaart is om 08.00 en om 17.00 ben je in de haven terug. Je gaat met eigen vervoer maar carpoolen is uiteraard wel zo besparend en gezellig.

Van waar deze bijzondere tarieven? Dat is omdat we als Vislust meer ervaring willen bieden aan de leden en hen graag kennis willen laten maken met andere manieren van vissen dan we thuis gewend zijn om te doen. Daarnaast willen we als vereniging leden langs deze weg met elkaar een leuke visdag laten beleven. Er zijn twee voorwaarden aan verbonden en dat is uiteraard voldoende belangstelling maar ook dat het weer meewerkt. Zo kan er worden geannuleerd bij te harde wind.

Aanmelden doe je alleen per mail (en dus niet via Facebook) bij Guus Ottenhof op e-mail adres guus@sovtran.info waarbij je meldt welke datum je meegaat (donderdag 9 mei (Hemelvaartsdag) of op donderdag 6 juni). Je vermeld ook je naam en telefoonnummer Je ontvangt een mail met betaalinstructie. Mochten er meer boekingen dan plaatsen zijn hoor je dat ook heel snel, meestal dezelfde dag.

Bij annuleren van jouw kant ben je helaas wel je geld kwijt (tenzij je zelf een vervanger hebt gevonden of er nog iemand als reserve op de lijst staat die nog meekan) want immers met deze scherpe tarieven moeten wij wel zeker zijn van deelname en kunnen ons niet permitteren dat je op het laatste moment niet meegaat ongeacht de reden.

Gaat het evenement niet door als gevolg van b.v. te weinig aanmeldingen of slecht weer krijg je het volledige bedrag wat je betaald hebt binnen één dag na annulering terug.

Aanmeldingen voor
•9 mei moeten uiterlijk 30 april binnen zijn
•6 juni moeten uiterlijk op 20 mei binnen zijn.

Per dag kunnen er maximaal 12 personen mee. Boekingen worden ingeschreven in volgorde van ontvangst van de betaling !