Nachtvispas 2024

Nachtvis vergunning/gebruik onderkomen. Alleen bestemd voor leden van AHV Vislust.

De Landelijke nachtvispas is niet van toepassing op ons viswater en de westeinderplas van Vislust.

De kosten zijn 5 euro.

De nachtvispas moet u elke jaar opnieuw aanvragen.

.

Geachte leden

Met ingang van 1 Januari 2017 is het nachtvissen in de wateren van Aalsmeer veranderd.
Nachtvissen was altijd alleen voor leden van Vislust- Aalsmeer en dat is nog steeds zo, nu is het alleen toegestaan als je in bezit bent van een nachtvispas.
Deze is aan te vragen bij de Penningmeester de Heer G.de Moor, de kosten zijn 5 euro en er moet een pasfoto bij voor op de pas.
We hebben toestemming gekregen van de Gemeente Aalsmeer voor nachtvissen met gebruik maken van een onderkomen ( Tent) onder strenge regels , deze staan vermeld op die pas.
Nachtvissen mag op 2 uitzonderingen na geheel in Aalsmeer .
De 2 Uitzonderingen zijn van de Bachlaan tot de Watertoren en de Loswal in Kudelstaart Mag het niet
Bij overtreding van de regels zal de pas worden ingenomen en is het nachtvissen voor diegene niet meer mogelijk.

Graag een pasfoto en lidnummer naar dit e-mail sturen voor de nacht vispas
vislust-aalsmeer@outlook.com

.
Foutmelding